måndag 31 januari 2011

Vab

Idag har Isak varit hemma från förskoleklassen, han och Lucas har haft liiite feber. Vi var även ut till vårdcentralen med Isaks hosta (och min urinvägsinfektion). Både jag och Isak fick medicin. Nu ska vi väl bli friska.
På kvällen hade de två minsta fortfarande feber - så imorgon blir det vab. Konstigt det där, att man nästan får en klump i magen när man ska ringa till sitt jobb och säga att man ska vara hemma och ta ut vab. Familjen är ju faktiskt viktigast och jag är ju inte hemma utan anledning... Men jag har ringt iallafall - det ordnade sig. :D

I helgen var jag, Max och Isak på bio i Borlänge, vi såg Yogi Björn 3d. Så roligt! Det var första gången som vi var på 3d-bio, riktigt roligt - det måste vi göra om någon gång. Medan vi var på bio så var Mikael och Lucas och badade på Aqua Nova. En superbra dag!

Just det - idag har vi sålt vår sekretär som vi la ut på blocket igår! Perfekt! Jag har tänkt lägga ut böcker, cd-skivor och vhs-filmer också, så igår satt jag och gjorde en förteckning över alla titlar... Det vart lite. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar