måndag 10 januari 2011

Min bingobricka...

Idag har jag inte gjort mycket... Jag har iallafall gjort en LO till en utmaning - men jag måste hitta bättre ljus att fota i, innan jag kan lägga ut något kort på den.

Jag har börjat prenumerera på månadspaket hos Mollys scrapbooking. Jag har fått januari-paketet och det var JÄTTE-fint! :D
Ännu har de fina sakerna fått vänta på att användas - men snart sätter jag igång.

Ett mail kom idag från Mollys scrapbooking om att det blir julgransplundring hos Mollys på torsdag. Fiskdamm och bingo bla. Det låter jättespännande! Jag har förberett min bingobricka inför torsdagen.
Det fanns många ord att välja bland. Hoppas att jag vinner! ;)

Imorgon börjar Lucas inskolning till dagis, jag har packat det mesta, tror jag - det känns lite pirrigt, men det kommer nog att gå bra!

4 kommentarer:

  1. TACK! Kul att du är med!!! Hoppas du har turen med dig på torsdag!

    SvaraRadera
  2. Tack själv Lilo! Ska bli spännande på Torsdag! :D

    SvaraRadera
  3. Du glömde ångest, det är obligatoriskt;) Fast det är å andra sidan min bingobricka. Ångest och lutfisk, haha.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Tack :D
    Hmm... Jag missade att ångest var med... ;)

    SvaraRadera