onsdag 26 januari 2011

Dagarna bara går och går...

Jag vet inte vart mina dagar tar vägen, de bara springer fram - snart är det februari... Vart tog januari vägen?!?

Fördelen med att dagarna går fort är ju att då blir det Torsdag fort! Torsdagar är alltid bra dagar - då kommer Mikael hem! :) Imorgon jobbar jag när han kommer hem, det blir första dagen som Lucas är på dagis så länge! Isak tycker att det är roligt på fritids så han ser  bara fram emot att vara där länge. Max är hemma några timmar själv. Det tror jag att han gillar - han får ju göra vad han vill då, ingen som sitter vid tv:n, han får välja kanal eller spel själv.  :)

Jag läste just på Allt om scraps forum att de har en CC, jag hoppas att jag hinner delta med något alster där. Men det var ju det där med mina springande dagar. ;)

Vill visa ännu några av mina redan gjorda sidor.

Det här är min andra LO, som jag gjorde för några år sedan.

Den tredje LOn, alla saker kommer från mitt tradera-paket som jag köpte för länge sen. Det är ganska bra att handla ett stort paket när man vill börja med något sånt här. Jag vill ha mycket saker så att jag kan göra det jag vill göra när jag har tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar