måndag 24 januari 2011

Mitt bidrag till januaris kitutmaning hos Mollys Scrapbooking

Jag har som sagt börjat att prenumerera på månadspaket hos Mollys scrapbooking. Då vill jag ju naturligtvis vara med i deras månadsutmaning - där man ska använda material från månadspaketet.

Bokstäverna, fotohörnen och "gardin-ringen" är inte från Mollys, allt annat är det. Det har ju varit en rejäl vinter så det passar bra till papprena. Jag har använt självhäftande chipboardbokstäver som jag har målat med Aleene's True Snow, för att få lite mer snökänsla.

Jag trodde att jag skulle hinna vara med i många scrapbookingutmaningar/tävlingar - men min tid bara springer iväg... Men det här är iallafall den andra utmaningen som jag hunnit med. :)

2 kommentarer:

  1. Jättefint!!! Den där snöfärgen är så läcker också. Kul att du är med! Du har en lott nu! =)

    SvaraRadera