onsdag 1 augusti 2012

Du kan inte hindra sorgens fåglar..

Jag är väldigt mycket inne på Art Journaling just nu. Jag kikar på klipp från Youtube, kollar bloggar - allt för att få mer tips och idéer. Vad många duktiga, inspirerande människor det finns där ute.

Jag har åkt runt på loppisar för att hitta mode och inredningstidningar att använda till collage. Det känns ju bättre att betala 5:-/st för en tidning som jag ändå ska klippa sönder, än att betala runt 60 kr... :D
Till det här uppslaget har jag använt stenciler, stämplar och sprayfärg från Dylusion,  tidningsurklipp, stencil från The crafters workshop, tombows och textremsor som jag har skrivit ut och ritat ram runt. :)

Superroligt! :)

7 kommentarer:

  1. Det blir verkligen läckert.
    Härliga färger och varje gång jag tittar upptäcker jag något nytt.

    Hoppas att du såg skissutmaningen på min blogg :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad läckert det blir!
    På loppisar kan man göra många fynd, jag har bl.a köpt böcker att riva sidor ur när jag scrappar.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Wow Annika!! Det blir verkligen läckert.
    Härliga färger och varje gång man tittar upptäcker man nya saker. Kanon!! Kram, Tess.

    SvaraRadera
  4. Jätteläckert! Har aldrig testat detta... Har fullt upp med stt hinna lära mig nyheter inom kort och "vanlig" scrap ;-)

    SvaraRadera
  5. WOOW såå himla läckert det blir, massa härliga detaljer att titta på, en riktig fröjd för ögat :)

    Kram Majsan

    SvaraRadera
  6. WOW Så SNYGGT!!! :) Underbara färger, snygga stämplar och schabloner och jättefina bilder du använt. Toppen!! :)
    Vad roligt att du också börjat med art journaling, visst är det superroligt att hålla på med?! En annan sak som är roligt är att göra tavlor (deep edge canvas) i mixed media teknik, det är också jättekul. Testa gärna någon gång.
    Jag håller med dig, det finns massor med duktiga tjejer att inspireras av där ute i rymden. En tjej som inspirerar mig mycket är denna tjej... http://jennakannas.blogspot.se/ kika gärna in till henne, hon använder massor med härliga färger. :) Hoppas din sommar varit och är bra och att du har det bara bra. Ha det bäst!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera