lördag 25 augusti 2012

Utmaning hos Lillblomman skissar

Just nu har jag hittat så många tävlingar som jag vill hinna delta i. :)

Med det här kortet vill jag delta i Lillblomman skissars augustiutmaning, där man ska skapa efter en jätteläcker skiss.
Det blev ännu ett grattiskort till en av Isaks klasskompisar. Stämpelmotivet är en digistämpel från Saturated canary. Jag känner att jag använder många digitala stämplar just nu, de är ju så bra. Billiga och det finns så många olika att välja på, det är så enkelt att hitta en stämpel som passar just den man ska ge kortet till. :D
Inuti har jag satt fast en åtta som jag har embossat med rosa.

8 kommentarer:

  1. Ett riktigt härligt kort i läckra färger!
    Håller tummarna hårt att det går bra i tävlingen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Superhärligt kort och valet av papper är bra så fint. Lycka till i utmaningen. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Gulligt kort, söt stämpel
    och snyggt med prickigt.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ett härligt färgglatt kort som jag blir glad av när jag tittar på det :) Jag färglägger inget nuförtiden, gjorde det mycket tidigare. Men jag tycker det är väldigt fint med alla färglagda stämplar. Digisar har jag inte testat alls...än är det väl bäst att tillägga ;)
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Urfint kort! Gillar ditt sätt att "krulla" bandet nere i hörnet! Tack för att du villa vara med! Kram!

    SvaraRadera
  6. Mmmmm så fint kort. Älskar pricjigt. Kram

    SvaraRadera