torsdag 30 augusti 2012

Mitt bidrag till Scraplagrets utmaning

Jag kämpar för att hinna med alla utmaningar jag vill vara med i. ;)
Scraplagret har en utmaning där man ska stämpla loss och även använda något utstansat eller utklippt. 
Det blev en art journaling-sida. Jag har använt Panpastels till bakgrunden.
 Jag använde tretton stämplar som jag har stämplat med x antal gånger. :)
 Jag ritade ett ansikte och målade med neocolor II, för att få något utklippt så använde jag mönsterpapper till hennes kropp och hon fick även lite spets till kjolen. Jag klippte också ut gult papper ur en tidning för att rita pengar på (de är ovanför hennes huvud), så att bilden passar till texten. ;)
Jag gillar verkligen bakgrundstämplar, men känner att jag måste köpa många fler. ;)

4 kommentarer:

  1. Fin text. Gillar ramen runt och färgkombon, härligt!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin sida med en så bra text. Tack för att Du är med och tävlar. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. En himla fin sida du gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. Superfint, så många fina stämplar :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera