tisdag 31 juli 2012

Art journaling

Nu har jag provat art journaling ett tag, det är ju så himla roligt! Det är riktigt avkopplande att sätta sig och börja och inte veta hur det slutar. ;)

Just nu är jag i en period när jag "måste" köpa upp lite saker så att jag kan arbeta obehindrat, egentligen behöver man inte mycket, men det blir så mycket lättare när man har lite olika färger och medium. :D
Den här sidan gjorde jag med akrylfärg, bubbelplast, tombows, stämpeldynor och stämplar från Dylusion. Jag provade att göra en art journalsida med lite mer personligt innehåll, men det kändes för privat, så nu gör jag sidor med ordspråk/visdomsord... Får se vad jag gör längre fram. :)

Tack alla söta ni för era rara kommentarer, jag är lite dålig på att besöka era bloggar, men jag ska bli bättre på det. Jag lovar. ;)

4 kommentarer:

  1. Ha du gjort duttarna runt kanten med bubbelplasten då eller? Ser riktigt kul ut att jobba fram alster med denna teknik!

    SvaraRadera
  2. Det här var läckert och snyggt med härliga färger. Önskar dig en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Häftigt! Och med en kul text!

    SvaraRadera
  4. Snygga färger, häftigt. Ha det gott kram

    SvaraRadera