söndag 5 augusti 2012

Kan man tänka sig...

...ett till Art journaling inlägg. :D
Här har jag också använt spray, stämplar och stenciler från Dylusions. De är ju så roliga att jobba med... Jag har även använt bubbelplast till de ljusa prickarna i bakgrunden.

Klockstämpeln har jag köpt på rean som Panduro har haft (har?). Runt uppslaget har jag först målat ram med vit akrylfärg sen har jag målat med vanliga "barnkritor" i olika färger. Sist har jag målat svarta och vita rutor.

Stämpelmotiven är färglagda med Tombows och grodans krona har även fått lite Stickles på sig. Tjejens keps har jag klippt till av en svampstämpel, sen satt dit en skärm och ritat propeller ovanför. :)

Ha en bra söndag! :D

8 kommentarer:

  1. WOOW sååå läckert, underbart härliga färger, me like :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. toppen! jag älskar art journaling dock har jag problem med det själv...har svårt att släppa loss tror jag ;)

    SvaraRadera
  3. Färgglatt och läckert.
    Ha en bra vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  4. *haha* Vad coolt det blev!! Gillar lekfullheten... Propellern på kepsen var verkligen pricken över i - kul att se att du kommit igång med detta!! Jag har inte allt fastnat men det är väl bara en tidsfråga... :-D Det är grymt kul att se hur andra kladdar loss i alla fall.... :-D

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Så sött! Gillar den gulliga grodan jättemycket!

    SvaraRadera
  6. Underbart, love it! Ikväll har jag testat att skapa med inspiration av Teesha Moore. Massa urklipp från tidningar...saxen har fått jobba:) Får se om jag vågar visa det;)
    Kul att du vill vara med i utlottningen.

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  7. wow wow wooooow!! galet läckert annika!! älskar alla färger och ditt upplägg är perfekt.

    SvaraRadera