måndag 20 augusti 2012

Mer bröllopskort

Förra helgen var vår familj på bröllop. Det var ett jättefint bröllop i mysig miljö. :)

De skulle få ett presentkort så jag gjorde en exploding box där även presentkortet skulle få plats.
 Boxen i vitt med metalldekorationer på alla fyra sidor.

 Många flikar vart det. ;)
Även en tårta med brudpar på toppen.
 På tårtan har jag haft en pappersspets från Panduro, halvpärlor, vita rosor och ett brudpar.
 Jag försökte se till att texten skulle kunna gå att läsas från ett och samma håll, så att man inte behöver vrida och vända så mycket.
Brudparet är en digistämpel frånTiddly Inks.
 Ett chipboardhjärta med en charm fick pryda en av flikarna.
 Många ord om kärlek. ;)
Ett hjärta av rosor till det bästa brudparet. :)

10 kommentarer:

  1. Jättefint. Söt tårta med brudparet. Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin, perfekt presentask.
    Snygg tårta och flikar.
    Hjärtat är ju kanon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men guu såå himlans snyggt, vilket jobb du har lagt ned, såå fint med tårta, ja jisses I LOVE IT :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Helt underbar!
    Får se om jag vågar visa min Teesha Moore skapelse;)

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  5. Gisses vilken snygg ask med fin tårta.
    Kan bara tänka mig så glada dom ska ha blivit när dom fick den.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. En sådan här har jag velat göra länge men aldrig kommit mig för...den var jätte vacker och mottagarna blev säkert överlyckliga! :) kram
    Ps! hoppas di vill hitta på nåt till min utmaning...undrar varför ingen vill delta? folk kanske tror att det är svårare än vad det är... :D

    SvaraRadera
  7. Så fantastiskt vackert och stilrent!!
    Gillar alla detaljer du gjort och den urläckra tårtan!
    Vilken fin present för brudparet att få.

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar gåva att få i bröllopspresent. Ha det gott. Kram Nina

    SvaraRadera
  9. Alltså WOW!!!!!
    HELT OTROLIGT SNYGGT!!!!
    Underbar box som blir alldeles fantastisk när den öppnas, vilken underbar present de fick, de måste häpnat när de öppnade den =)
    Tårtan är så gullig och fin, vilken grej du gjort!!!
    kram iffa

    SvaraRadera
  10. Ohhh vilken present!! Den måste ha blivit uppskattad!! Asken är så vacker och så alla sidorna och tårtan i mitten... Ljuvligt! Tack för inspirationen!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera