lördag 23 juli 2011

Till min man

Den 14 juli firade jag och Mikael 5 år som gifta. <3

Så jag ville ge honom ett kort. Jag provade att göra ett vattenfallskort.
Jag har köpt väldigt många hängen hos Smycksemani, så jag har nästan ett hänge för alla tillfällen. :D
 När jag gjorde det här kortet så insåg jag att jag inte hade så många små stämplar i temat kärlek. Jag hade inte så många stämplar alls i det temat... Det måste jag köpa någon gång. Den första stämpeln, på damen med det höga håret, är från Papermaze.
 De andra två små stämplarna är från DoodleFactory. Stämpeln till höger är Gorjuss.
Inuti kortet finns en personlig hälsning. ;)

När Isak såg att jag gjorde ett kort till Mikael, så ville han också göra ett:

 Han hade väldigt många bra idéer, som jag fick försöka göra klart lite snabbt. ;) Fiskestämplarna är från Vilda stamps och Pysselmyran.
 Gäddan skulle så klart simma i vattnet.
Och en annan gädda skulle kunna bli "fångad" och komma upp ur vattnet. Puh, jag slet en hel kväll med att få ner hans tankar på papper. :)))

När Max sen såg Isaks kort, så ville naturligtvis även han göra ett kort till Mikael, och med min hjälp...
 Ett stim med abborrar som simmar...
 ...och blir jagade av en gädda.
 En fiskar som åker på vattnet.
Ja, så när Mikael kom hem från jobbet fick han tre kort! Han vart riktigt glad över pojkarnas kort. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar