tisdag 12 juli 2011

Fortfarande semester! :D

Jag har ca. halva semestern kvar - härligt! Men dagarna springer fram iallafall. De fina dagarna vill jag att vi ska göra lite roliga ute-saker... De regniga dagarna är ju jättebra att städa på... Så tiden går. ;)

I helgen var vi på ett 4-års kalas hos Olivia, barnen fick leka och vi vuxna fick träffa trevligt folk och fika. Perfekt!

 Jag använde en stämpel från Antidepresstamps Royalty, lilla prinsessan är så söt och passar Olivia perfekt! :)

Idag har Oliva, hennes pappa Samuel och hennes bröder Casper och Alexander varit här. Min kusin och hennes yngsta dotter har också varit här idag, annars brukar jag oftast träffa mina släktingar på Willys, när jag jobbar. :)))

 Jag har lite av en hälsa-på-fobi... Jag är ruskigt dålig på att gå hem till andra...  Men ska bli bättre på det. Jag vill så gärna hälsa på en kompis som har köpt hus... Men på något vis så går dagarna och jag blir kvar hemma... MEN, jag ska hälsa på henne inom en hyfsat rimlig framtid! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar