lördag 2 juli 2011

50-års fest

Ja, idag är min man på 50-års fest. Vi får dela upp oss lite eftersom vi inte har någon som kan vara barnvakt, men det går bra det också!

Jag gjorde ett tri-shutter card, så att jag fick med allt som skulle få plats. :)
 Stämplarna är från Starving Artistamps...

Hittade lite citat på nätet om att bli äldre och fastnade för:

Det värsta med att bli äldre är att ens jämnåriga har blivit så fruktansvärt gamla... (citat av Erik Dibbern)

Här är hela kortet liggandes, jag valde färgerna blått, grönt och rosa...

Hoppas att hon blir nöjd! :D

Själv så var jag på tjejfest igår, det var mysigt. Mycket skratt och god mat! :))))

Igår fick jag även brev från doktorn ang. min förvirring/glömska. Alla mina blodprov var bra, men jag ska få tid till att röntga hjärnan... Spännande, jag har aldrig blivit röntgad förut.... ;)
Nja... Får hoppas att allt ser bra ut där också!

1 kommentar:

  1. Kan gissa att hon blev glad för kortet .
    Det är helt underbart

    SvaraRadera