lördag 7 juli 2012

Mitt bidrag till Scrapfabrikens junitävling

Scrapfabriken hade en rolig, somrig månadstävling i juni. De ville att man skulle använda jordgubbar på sitt alster. Eftersom det här kortet var till en tjej som vi har varit på kalas hos idag, så var det "tur" att Scrapfabriken ville ha bidraget på mail, så att jag kunde vänta med att lägga ut det här i bloggen. :)
  Jag hittade den här söta digistämpeln från Mo's Digital pencil, hon har ju en jordgubbsklänning och en jordgubbsväska - så det passade bra. :)
Sen la jag även till en charm med formen av en jordgubbe.
 Jag lät hörnstansen från stämpelmotivet gå igen i textrutan.
Min första baksida med mina handgjort av-stämplar. :)

Jag hoppas att ni alla har en trevlig helg - det har jag. :) 
Nästa vecka går jag in i min sista semestervecka - men det är ok. De tre följande veckorna har min man Mikael semester och eftersom han i vanliga fall veckopendlar, så blir det lite lyxigt att ha honom hemma fast jag jobbar. :)

8 kommentarer:

  1. Ett riktigt härligt sommarkort Jättefin personlig stämpel

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort,
    somrigt och gulligt.
    Tösen var en söt stämpel.
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att det går bra i tävlingen med ditt superhärliga och somriga kort!
    Och pricken över i är verkligen stämpeln på baksidan :)
    Gillar tjejen mycket också.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Men så somrigt och härligt kort, så sött motiv, och vad fint det blev på baksidan med din personliga stämpel :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt kort du gjort, så somrigt och fint!

    SvaraRadera
  6. Ditt kort är bara såå sött. Gillar dina hand gjorda stämplar, det får jag också testa på. Lycka till i utmaningen, för mig är detta det vinnande bidraget. Ha en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera
  7. Supergulligt kort! Lycka till i utmaningen!

    SvaraRadera