onsdag 28 september 2011

Ett kort med mycket blommor...

Idag fyller en barndomsvän år, vi har känt varann i mer än 25 år... :D
 Jag har inte så många former till min Big shot... än... :D
Men på denna blogg så hittade jag bra tips på hur man gör egna former med penna och sax... Hon har jättemånga andra bra tips odyl. också, så kika igenom bloggen lite. ;)
När jag jämnade till min rosa cardstock, så vart det som jag skar bort så fint och vågigt, så jag använde det till blomdekorationen på framsidan.
Ett citat om att bli äldre fick också plats.
  Jag gjorde ett "Marvelous Magical Marquee card" inuti kortet. Det är "gardiner" som man drar isär och då syns ett hemligt meddelande.
Jag har inte hittat någon skriftlig tutorial på detta kort, jag föredrar egentligen att kunna skriva ut tutorials och ta med till min scraphörna... Men en video hittade jag iallafall här. :D

6 kommentarer:

  1. Himla häftigt kort! Och jättesnygga papper som passar bra ihop.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Annika:)

    Detta kortet är bara WOW så läckert och så valarbetat och snyggt gjort:) Gillade färgerna du använt mycket och dina dekorationer:) RIKTIGT KANON SNYGGT BLEV DET:)

    TUSEN TACK för besöket hos mig och "alla" dina trevliga rader:) Det uppskattas mycket och gör mig mycket GLAD:)

    Dagsturen till Italien var helt outstanding så makalös underbar:) Jag pratade så varmt om resan och platsen så ups så hade min underbara kära sambo beställt en resa till samma ställe åt oss två:) Vilken lycklig och privilegierad tjej är inte jag:)
    Så jag reser snart tillbaka med min kära underbara sambo men då blir det helt 4 dagar och bo på hotell JIPPI JIPPI JIPPI:)

    Ha det bäst och trevlig kväll på dig kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera
  3. Ett varmt och snyggt kort,
    festlig insida.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. I dag är det fredag så jag ville tassa in här och önska dig en jättetrevlig fredag och helg:)

    Kramar från Lilla Inger ♥ :)

    SvaraRadera
  5. OMG så läckert kort, så vackert in i alla detaljer och så häftig vikning!
    Ha en skön helg!
    kram lene

    SvaraRadera
  6. Nu gör jag ett nytt försök att lägga en komentar, har försökt förut men har inte lyckas. Ett vackert kort med en härlig vikning, tycker om hur du har gjort med snöret.Ha det så gott. Kram Nina

    SvaraRadera