tisdag 12 juni 2012

Studentkort

Ännu ett kort som jag har gjort på beställning. Min moster ville ha ett studentkort gjort som ett tårtkort. :)
 Det här kortet fick bli lite större än det tårtkort som jag har gjort tidigare - annars kunde jag inte få plats med allt som jag ville få plast med. :)
 När man tar fram tagen till höger så ser man hälsningen.
 Jag tycker att studentstämpeln från Magnolia är så söt. Hon har fått lite glitter på sig. Jag har försökt målat studenthatten så att den skulle få rätt färger för utbildningen. :D

Tårtljusen på plats.

Det här inlägget är schemalagt, så jag gissar att vi snart är hemma när det här publiceras. ;)

10 kommentarer:

  1. Riktigt vackert tårtkort med många fina detaljer.
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. Härligt kort, fina färger
    och många fina dekorationer.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men WOOW såå snyggt tårtkort, så många härliga detaljer att titta på, gillar massor :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Det här ser såå svårt ut att göra, har du någon beskrivning? Jag tycker om det här till 100% sååå glad hon kommer att bli. Hoppas att eran semester har varit bra. Ha det gott. Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Men så himla tjusigt kortet blev! jättefint. Ser att ni varit i ullared också, min dotter tyckte vi skulle ta husvagn och åka dit. Det är ju dock typ 150 mil för oss att åka eller nått så vi få se hur det blir, skulle dock vart kul!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Men Gud, så snyggt!!!! Och så många detaljer - det här har du verkligen lagt ner mycket jobb på.

    Hoppas ni haft en toppenresa!
    Kramen.

    SvaraRadera
  7. Men gud så läckert och snyggt :) :)
    Underbart härligt :)
    Kikar in för att önska en trevlig söndag / Kram kram

    SvaraRadera
  8. Super super fint kort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  9. Verkligen superduperläckert!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  10. Gillar dessa små söta tårtkort och har ett i tankarna till en liten 1-åring. Du har gjort en rolig variant med tag att dra upp!

    Härligt midsommarstångskort här ovan också! *pekar*

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera