onsdag 21 december 2011

Nu har mina stora pojkar jullov!

Nu börjar pojkarnas jullov, Lucas måste gå lite på dagis imorgon, annars är det ledigt tills efter nyår för barnen. :)

Igår kväll (och i morse) gjorde jag två kort till Isak och Max fröknar. Eftersom tiden var knapp, så gjorde jag favoriter i repris. ;)

Isaks fröken fick ett kort med Tesavikningen. Kortet var från alla i klassen och det kortet passar bra till mycket text.



Max fröken fick ett kort som bara var från Max. Det vart ett trollerikort igen, även det är efter en beskrivning från Tesa. :)

Jag hoppas att ni alla har det bra i jul-stressen. :)

8 kommentarer:

  1. Åh,va mycket fint du gör.
    Gillar det översta kortet jättemycket.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Kul att du vill vara med och fira i min candy, vill önska dig lycka till och en riktigt härlig jul!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. OJ vilka snygga kort du gjort till barnens fröknar, så snygga :)

    Önskar er en RIKTIGT GOD JUL O GOTT NYTT ÅR!!

    Kramar Majsan

    SvaraRadera
  4. Åh så fina kort!
    Tack vännen, paketet har kommit, så fina saker där var i!
    Ha en riktig God Jul och Ett Gott Nytt År!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  5. Jättesnygga kort!
    Tesas vikning är en av mina favoriter också.
    Skönt med jullov :)
    Önskar er en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  6. Såå fina kort du har gjort. Jag sitter just nu och gör mina sista askar som jag skall ge bort. Önskar dig också en God Jul och Gott Nytt År. Kram Nina

    SvaraRadera
  7. Du gör så mycket fint. Detta inget undantag.
    God Jul. Kram

    SvaraRadera