onsdag 4 maj 2011

Det är många som fyller år

Jag har lämnat ett grattiskort till en väns son idag, vet inte om han har sett det ännu - men han läser inte min blogg ändå, så jag visar det... :D

 Jag har kommit på att stafflikort är riktigt roliga att göra...
Stämpelkillen kommer från The Greeting Farm och "vimplarna" har jag stämplat med en DoodleFactory-stämpel på mönstrat papper...
Igår gjorde jag klart tre kort totalt, varav ett var detta kort. Imorgon är jag också ledig, sen blir det lite jobb på fredag och sen SCRAPMÄSSA i Gävle på lördag!!!! :)))))

Jag ringde till vårdcentralen igår ang. att jag har blivit riktigt glömsk, jag glömmer saker, mitt i när jag håller på med dom, så här har det aldrig varit för mig förut... Sköterskan som jag pratade med bedömde att det inte var akut utan jag fick en tid den 8 juni... Det är konstigt det där - när man upplever att man har ett problem och tar sig i kragen och ringer - då bestämmer någon annan att det inte är akut. Själv är man ju maktlös - så man får bara vänta...

3 kommentarer:

  1. Så snyggt!!
    Tycker det är väldigt svårt med killkort,
    men det kan du
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att göra stafflikort.
    Ditt blev ju superfint.

    SvaraRadera
  3. Et kjempeflott guttekort du har laget!! Herlige farger og stilig oppsett.
    I reglene våre på Scrappekammeret står det at bidraget som du leverer må være nytt - altså publisert etter at utfordringen er publisert. Håper du leverer et nytt bidrag til utfordringen vår ;)
    --klem--

    SvaraRadera