onsdag 9 mars 2011

Det har redan hunnit bli mars

Idag snöar det, typiskt - jag som började känna att våren var på väg...



Min äldsta pojk, Max, har fyllt 10 år, nu i början på mars. Han önskade sig mest pengar, vilket han fick massor av. Jag försökte fråga honom om han inte ville börja med scrapbooking, så han kunde handla en massa pyssel. ;) Han nappade inte på idén (konstigt)



Vi har även hunnit med sportlov! Lite aktiviteter vart det. Skridskoåkning (Jag och Lucas fikade och kom med glada tillrop), simning och ett besök på Framtidsmuseet. De hade utställning om tv-spel - vilket passade vår familj perfekt!
Som ni ser här ovan! :)  
(De hade även en bajs-utställning - som passade barnen iallafall). :D

Jag har även bokat alla stugor och hotell till vår semester! :D
Nu känns det på riktigt! Jag längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar