måndag 22 oktober 2012

En kompis till Isak har fyllt år (för länge sen)

Casper fyllde år i slutet på augusti, tiden gick och inte förrän i helgen fick han sitt grattiskort... 
 Stämpeln är en digistämpel från Mayzy Art. Med tygband har jag försökt att göra ett täcke och en kudde i en säng. Grattishälsningen är i en tavla ovanför sängen och när stafflikortet ställs upp så är det en matta nedanför sängen. :)
 Pengar är alltid en bra gåva. ;)
Jag har inte uppdaterat bloggen på flera veckor... Det är inte det att jag inte har pysslat, det har bara inte kommit vidare ut på bloggen. ;)

Nu ska jag ta en blogg-runda och kika på vad ni har gjort sen sist. :)))

12 kommentarer:

  1. Jätteläckert kort! Finurligt ihopsatt och snyggt med banden som säng.

    Och ja... pengar är aldrig någonsin fel! *S*

    Ha en härlig vecka!

    SvaraRadera
  2. Men, vad häftigt!!! Vilket jobb du lagt ner, och vilka roliga detaljer.
    Tack för besöket i min blogg :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Va fiffigt du har gjort täcke & kudde,riktigt snyggt.
    Kram & må gott!

    SvaraRadera
  4. Jisses såå läckert :o)
    Riktigt coolt.
    Det här gillade jag, så häftigt och passande till lite större barn :o)
    Ha det gott / Kram kram

    SvaraRadera
  5. ÅHH WOOW såå läckert kort, så tufft motiv och jisses så snyggt med kudden och täcket :), inuti är det så smart sedelfickan.

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  6. Wow, så himla läckert. Smart du har gjort med penga fickan, det tipset måste sparas. Cool killstämpel, ska kolla in deras stämplar.
    Ha det gott
    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. COOLT!
    Riktigt tufft och gulligt på samma gång.
    Du är påhittig du med dina alster.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  8. vilket superläckert kort.. fiffigt med ''täcket''..
    och tack för din fina kommentar hos mig det värmer...
    kram
    Agneta

    SvaraRadera
  9. så läckert det blev med killen på soffan *ler* Ja pengar är aldrig fel ;)

    SvaraRadera
  10. Du är sååå duktig på att göra så speciellakort, det här är underbart. Trevlig helg. Kram Nina

    SvaraRadera
  11. wow wow wow!! så grymt läckert!!
    fiffigt med fickan för pengarna!! och stämpeln är jätte tuff.
    önskar dig en härlig kväll. kram, tess.

    SvaraRadera