söndag 29 april 2012

Jag finns kvar... ;)

Nu har jag varit tyst länge, jag har haft en lite pysselpaus - men jag har även gjort lite andra projekt som jag fått beställning på. :D

I Fredags var min familj och grattade min mans systerson på hans födelsedag (jag jobbade, men resten av familjen firade). Av släkten fick han pengar som han skulle använda till fickpengar på en resa, så då vart det ganska givet att han fick ett plånbokskort. :)
 Svårt att göra en "manlig" plånbok...
 Baksidan.
 En hälsning inuti.
Grattishälsningar på "kreditkorten".
 Här ska pengarna i.

Med detta kort deltar jag i en utmaning hos Mias Mix - "Anything goes".

4 kommentarer:

  1. Hur fin som helst!! :)
    Lycka till i utmaningen!
    //mia

    SvaraRadera
  2. Men ojojoj såå snygg plånbokskort, tycker också det är svårt så fort det blir till en kill/man -:), men du har ju lyckat kanonbra, supersnygg :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera