torsdag 13 oktober 2011

Torsdag...

Idag kommer min man hem (han jobbar borta i veckorna), bara det gör det ju till en bra dag! ;)

Jag har blivit smittat av barnen, så jag känner mig lite halvhängig, men jag pysslar lite hemma ändå. Jag har inga kort som jag kan visa ännu, de måste lämnas till mottagarna först...

Däremot tänkte jag visade mina roliga inköp som jag gjorde på Avesta-mässan. :D
 Jag skulle kunna köpa allt, om bara pengarna fanns! :)
 Men, faktiskt, så köpte jag "bara" sånt som jag tänkt innan att jag skulle köpa.
Jag gillar verkligen min nya, större skärmatta!

Vi ska (äntligen) tapetsera om i datorrum/pysselrummet... Tapeten vi har här, har färgen av nikotin... Alltså, någon gulaktig ton - ingen fin färg alls... Så när allt blir fint i rummet, så måste min pysselhörna få sig en upp-piffning! Nu vill jag till Ikea så att jag kan köpa det som jag "behöver"! :))))

7 kommentarer:

  1. Så mycket fint du har handlat.Det är roligt att gå på mässor. Du får krya på dig.Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint du har handlat.
    Krya på dej

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du köpt. Ibland önskar jag att jag var pojken med guldbyxorna:)) Krya på dig Kram

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fint du har köpt,
    det är svårt att inte handla för mycket.
    Krya på dig och ha en skön helg.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. WOW vad mycket underbart du har shoppat nu blir jag allt lite avis ha ha ha:)
    Kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera
  6. Wow...det kallar jag rolig shopping! Det ska bli kul att se vad du skapar med alla fina saker. Hoppas att du piggnar till under helgen. Tusen tack för din gulliga kommentar i bloggen. Många kramar

    SvaraRadera
  7. Oj,så mycket fint du har köpt!
    Va roligt.

    SvaraRadera