söndag 22 maj 2011

Nu var det länge sen...

...det blev ett blogginlägg.

Jag har jobbat mycket - för att vara mig iallafall. Jag jobbar egentligen 22 timmar i snitt per vecka, men nu har det blivit mycket mer. Dessutom jobbade jag sju dagar i följd, och på min första lediga dag, som var i fredags, så fick Lucas magsjuka... Det gick över snabbt, men vi höll oss inne hela fredagen.

Så här på våren/sommaren så leker naturligtvis Lucas tomte. Det är ju passande till årstiden. ;)
 Lucas gav sina storebröder lite julklappar.
Idag var vi ner i Säterdalen - det är så skönt att vara där nere och barnen har roligt! Vi var bort till fäboden och tittade på lite djur.

Sen det senaste inlägget så har Lucas hunnit med sitt BVC-besök, 2 ½-kontroll. De skulle kolla hur han är med talet... Jag kan väl säga som så, att han ska få remiss till logopeden i Falun. Lucas pratar inte så mycket - han kan kommunicera men inte med allt för många ord (vi i familjen förstår honom ändå).

Fast jag tycker att det ska bli lite spännande, jag vill ju att han ska pladdra på som de andra pojkarna. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar